COVID-19: Вакцина алуу эмне үчүн маанилүү?


Дата: 16.11.2021 00:50:11 Просмотров: 6748 Длительность: 31:11
Поделиться:

Категории: Новости
COVID-19: Вакцина алуу эмне үчүн маанилүү?

Дүйнө өлкөлөрүндө коронавирус пандемиясын ооздуктоо максатында эмдөө күч алууда. Эмне үчүн бүгүн вакцинация маанилүү? Азыр пайдаланып жаткан препараттар бири-биринен эмнеси менен айырмаланат? Кыргызстанда 29-мартта эмдөө өнөктүгү башталды. Бирок элдин вакцина сайдырууга шашылганы байкалбайт.

_________________________________________

Биздин сайт -

Instagram -

Фейсбук -

Ютуб - _xNajKMU60fbeIhcxStoA

Телеграм - _radiosu

Похожие видео:

Написать комментарий




Комментарии

Maksat Imanaliev
02.04.2021 20:39:23
А почему Азаттык удаляет коментарии?!
Жибек Жакыпбек кызы
01.11.2021 05:08:45
Саламатсынарбы ваксина албаса документ иштерине кыйын болот экен Аксы районунда айрыкча
Гуля Турсалиева
02.04.2021 07:08:00
Вакцинаны алса болот, бирок мамлекет вакцинация жургузуунун алдында антителага текшерип андан кийин откозсо терс учурлар кездешпейт жана элдин вакцинацияга болгон коз карашын озгортот эле
Elmira Mamataziz
02.04.2021 07:42:53
Эмне үчүн 45жаштан жогору алыш керек улгайган адамдарды сактап калуубу же аларды кыскартуубу түшүнүксүз
Эркин Искенов
02.04.2021 09:28:44
Кыргыздардын иммунитети куштуу,ваксина албай койсо деле болот.
Мухамад Кимсанов
02.04.2021 06:54:06
Эмнеге призидент эмделбейт???
Perizat Marasulova
02.04.2021 22:13:19
Маскасынан Курт чыгып жатсаВакцинадан киши Каза болуп жатсаКонечно опасно. Элге эле кыйын болтатко деги, не знаешь уже что делать?
Nursultan Begmatov
02.04.2021 20:46:06
Алдаба, вакцин ковидден сактабайт. Агитация кылбагыла. Каалаган ала берсин, бирок мажбурлабагыла? Ушундай коркунучтуу оорунун вакцины тез эле табыла калдыбы? Суроо сага 1 фу фйй
Алмаз Абдылдайев
03.04.2021 22:01:40
Вакцина тууралу тушундуру иши начар журуудо элге толук маалымат бериши керек бийлик. Менде чынын айтсам вакцина жонундо маалыматым жок.
Жакып Саьыров
02.04.2021 06:35:37
Эмдоону озунор алабергиле эчким каалабайт
Карып Юсупов
25.06.2021 18:39:50
Вакцинаны озунор алгыла карапайым элге тийишпегиле вирус эмес бул бактерия атайлап олтуруп коркутуп элди тизиндеш керек
jyldyz Abdimalikova
24.07.2021 11:40:53
Мен да алдым бүгүн.Кудай берген өмүрдү жашайбыз Инша Алла❤
Aajauayyau Aajshusus
02.04.2021 08:46:19
45 ЖАШТАН ОЙДО БОЛСО АНДА БУЛАР ЭКОНОМИКАНЫ КОТОРУШОТ ,45 ЖАШТАН ОЙДОЛОРДУ ЖОГОТУШАТ ,АНТКЕНИ ПЕНИСИЯ ТОЛОНБОЙ КАЛАТ ВОТ ЭКОНОМИЯ.