Интернеттеги шылуундар: "Зонадан салам"


Дата: 16.11.2021 16:48:09 Просмотров: 48842 Длительность: 36:19
Поделиться:

Категории: Новости
Интернеттеги шылуундар: "Зонадан салам"

Белгилүү сайт, бренддердин аттарын колдонуп, Интернеттен кардарларды алдап, акча жасагандарды уктуңуз беле? Сиз же сиздин жок эле дегенде бир таанышыңыз ушундай алдамчылыкка дуушар болсо керек. “Азаттык+” дал ушул интернеттеги коопсуздук маселесин талкуулайт.

__________________________________________

Биздин сайт -

Instagram -

Фейсбук -

Ютуб - _xNajKMU60fbeIhcxStoA

Телеграм - _radiosu

ютуб азаттык жанылыктар

Бишкек

ютуб азаттык

Азаттык

кыргыз

кыргыздар

кыргызстан бугунку

жанылыктар

акыркы кабарлар

видео

Кыргызстан новости

акыркы жанылыктар

азаттык ютуб

жанылык

новости Кыргызстана

Кыргызстан жанылыктары

модель

Кыргызстан

КР новости

последние новости Кыргызстана

моделью

жаңылык

кабар

жаңылыктар

Сонку жанылыктар

Кыргызстан жаңылыктар

Похожие видео:

Написать комментарий




Комментарии

Айлун Шукурова
21.02.2021 16:54:22
Мент это бандиты форме
Lael Love
15.03.2021 00:48:28
Кандай келесоолор ишенет ушундай лохатронго ????????‍♀️????????‍♀️????????????
mumuar kaddafi
16.03.2021 22:49:26
755600939 ушул ном чалган
News public media
27.02.2021 10:01:12
ишенчек тоокбаштардын эфири)))
Данияр Бектемиров
05.03.2021 06:23:32
Лохотрон
Asida Kadyrovna
22.02.2021 03:13:11
Милициялар оздору бирге доля алышат
Айлун Шукурова
21.02.2021 16:50:08
Лох болбосо зектер кандай жашайт. Без Лоха жизнь плоха
Абубакир Мураталиев
07.03.2021 17:01:42
Сулуу чымчык болуш эмесго бирок кантип ушундай нерсеге алданасынар
Aiperi Ashimova
14.03.2021 05:57:09
Мен да алдандым
Guljigit Kelsinbekov
21.02.2021 19:47:27
Турмодогулорго телефон бербей аларды иштетиш керек кирпич куйдуруш керек
Aerverti Taibjk
09.03.2021 17:47:44
Башкасы, өзүнөн көрсүн мага ушул журналистка кыз жакты тыкылдаган кыз экен мага келинчек боло турган.
Эржан Назаралиев
18.03.2021 08:10:15
Сонун нерсени уйротунорго Эми баары ушунтуп эле алдап акча таап беретко онмин сомго чеин жаза жоктурбайбы деп
Бектур Мамырбеков
05.03.2021 03:58:57
Жалан лохтор чогулушуптур
mumuar kaddafi
16.03.2021 22:48:05
Мен чалсам милициялар бизге мындай чалуулар коп болот озунор таап алсанар биз таба албайбыз деген, мен башка ном чалсам ошол бала алды трубканы дагы ушул ном чалсан турмодон болсо дагы таап чыгам сени дегенден кийин чалбай калды
gulnara maatova
27.03.2021 19:06:29
Ушу биздин закондо он мин сомго чейн каралбасын деп получается турмодогулор эле жаздырган го дейм . Мисалы телфонун 7_9 мин сомдук болсо каралбай эле калат турбайбы эээ ????
Nurik Nurlanov
05.03.2021 11:19:41
Мусора в доле !
Melis Bekbaev
15.03.2021 12:14:17
Магада түрмөдө отурган бирөө чалды окшойт, сиздин номериз көп номердин арасынан тандадык приз уттунуз деп өтө сылык сүйлөдү, байкап калып тилдесем аябай сылыктыгын менин абийириме шек келтирбениз дейт
Меерим Жалалэддиновна
09.03.2021 20:31:21
Мен 2 ай мурун 100000 сом алдандым
Назгуль Турдакунова
06.03.2021 09:04:53
100сом алсада, толотуп берсе жакшы болмок.
Vdhd Hdhd
06.03.2021 04:27:13
Мага ушундай чалган машина утуп алдыныз биз Казахстандабыз банкоматтан акча которсонуз деп чалган уже бир ай болуп калды бирок акча которбой койдум. Кайра кайра беришти
Дастанбек Анаркулов
22.02.2021 11:37:14
Москвада да ушундай шылуундар көп. Кыргызды кыргыз уктаткан.
mumuar kaddafi
16.03.2021 22:56:31
Кызык кыргыз суйлосо кыргыз перевод кылып жатат
astap blender
18.03.2021 14:23:55
????????????????????????‍♂️????‍♂️????‍♂️????‍♂️ эххх
Ш Б
10.03.2021 08:40:19
Бул корунуш копжылдан бери келатат турмодогулордун жэ интернет жакшыбилгендер аператтырлар менен бирге кылышат оператырсыз мындай ишкандайча ишке. Ашат Бир магада чалып сиз элу мин сом утушка ээ болдунуз деди мен айттым алдап жатасынар деп андайдан алдангандар болгон айылда ошону менин ордума озун алып кой десем ой эненди деп тилдейт менда ошол айткан создорун кара башына тийсин деп очуруп салдым бизде айылда коп адамдар алданган аператырлардын кылганы
Дамир Усенко
21.02.2021 01:42:04
Менттерге такыр ишенбегиле туугандар, алар оздорунун выгодасын карап ишти карайт.
Гулайым Жангазиева
10.03.2021 11:28:23
Менин Ата энемди алдап кетишти. Менин жолдошумдун атынан Атама чалып Ата мен кырсыктап калдым, боюнда бар аялды сузуп алдым Бир буту да сынып бальницадамын акча керек болуп жатат срочно деп, Ата энем ар кимден карыз топ-топ туруп 20мин Ден 2жолу 40мин салышкан. Мага айтышпоосун суранган. Менин Ата энем боюмда бар болгон учун аяп айтышпай эле сала беришкен. Зонадан экени билинген бирок милициялар жардам бере алышкан жок???????????? Ата энем ОЗУлору кыйналып аран жашап жатканда ого бетер карызга батырышты????????????
Baktybek124
26.02.2021 12:46:53
Ошон үчүн Ош базардан кийингиле өздөрү эле кийинтип чечинтип коюшат
муханбет кебеков