100 000 000$. ЛУЧШИЙ АРМЯНСКИЙ СТАРТАП 2020 ГОДА. KRISP. АРТАВАЗД МИНАСЯН. ДАВИД БАГДАСАРЯН


Дата: 16.09.2021 07:40:14 Просмотров: 32113 Длительность: 55:20
Поделиться:

Категории: Новости
100 000 000$. ЛУЧШИЙ АРМЯНСКИЙ СТАРТАП 2020 ГОДА. KRISP. АРТАВАЗД МИНАСЯН. ДАВИД БАГДАСАРЯН

Подарите сертификат вашим друзьям, которые должны начать учить армянский !

Хештэги челленджа: #туманянонлайн #учиармянский

Много крутого контента:

Telegram:

Facebook:

Яндекс.Дзен:

Это Patreon и там вы можете подписаться на ежемесячный платеж, чтобы помочь нам собрать команду. Сейчас это единственный способ, чтобы развивать канал. Давайте только такую ? , которую не будете замечать и увидите, что можно сделать имея самые минимальные вложения:

Вместе мы создадим независимое, национально-ориентированное медиа, которое сможет отвечать всем современным вызовам.

Огромное спасибо всем тем, кто поддерживает канал лайком, комментом, репостом или Всем, кто верит, что у нашего с вами канала есть будущее! Обещаю больше работать, поднимать качество, выкладываться! Вы меня воодушевляете, я вас люблю!

PayPal:

Номер карты Tinkoff: 5536 9137 6988 0838

Мои социальные сети для сотрудничества:

_riarch/

0:00 Live

0:10 Ինչքա՞ն գումար է արդեն բերել Krisp-ը

1:46 Ինչպե՞ս է աշխատում Krisp հավելվածը

4:06 Ինչի՞ համար է անհրաժեշտ հավելվածը ժամանակակից աշխարհում

5:35 Նոր տարվա լավագույն նվերը

7:20 Ինչպիսի՞ն էր ճանապարհի սկիզբը

10:11 Ինչի՞ համար էր իսկզբանե նախատեսված Krisp-ը

12:13 Ո՞վ էր աշխատել տեխնալոգիաների ստեղծման վրա

12:51 Դավիթ Բաղդասարյանը` Krisp-ի համահիմնադիրն է

13:31 Արտավազդի հետ ծանոթությունը և հավելվածի ստեղծման գաղափարը

14:47 Աշխատանքը ԱՄՆ-ում և Հայաստանում` բացասական և դրական կողմերը

18:44 Ինչպե՞ս գործարկել ստարտափը և ստեղծել թիմ

20:12 Արտավազդ Մինասյան` կրթություն և խորհուրդներ բիզնեսի խթանման համար

25:00 Ամենաթույլ կողմերը Հայաստանի կրթության համակարգում

28:38 էքսկուրսիա դեպի Krisp

31:24 Ինչպես է աշխատել Krisp-ում

34:40 Նվազագույն պահանջները ընկերությունում աշխատելու համար

35:32 Խորհուրդներ նրանց ,ովքեր ավարտել են ԲՈՒՀ-երը և չեն կարողանում աշխատանք գտնել

39:20 IT – ին դա 21-րդ դարի ոսկե հանքն է՞

41:37 IT ոլորտի հետ կապված իրավիճակը Հայաստանում-թույլ կողմերը

43:54 Ճանապարհային քարտեզ որ հայկական IT սթարթափը դուրս գա միջազգային շուկա

45:50 3 ամենահաջողված և առանձին 3 ամենահեռանկարային ու մեծ պոտենցիալով IT ընկերությունները Հայաստնում

47:45 Ինչ է արհեստական ինտելեկտ և ով կարող է աշխատել այդ ոլորտում

50:29 Ինչ՞ հեռանկարներ կան IT ոլորտում

54:12 Ինչու՞ ես դու որոշել մնալ Հայաստանում

Если вы не понимаете какие-то части видео на армянском языке, специально для вас мы запустили онлайн-школу , где за 3 месяца можно научиться понимать армянскую речь, а также полностью изучить алфавит, читать и писать по-армянски. Записаться на пробный урок всего за 59 рублей можно по ссылке:

#чтопроисходитвармении мении #армения

армения

pashinyan

repatriarch

հայաստան

repat riarch

փաշինյան

стартап

krisp

repatriach

пашинян

ереван

репатриарх

Похожие видео:

Написать комментарий




Комментарии

pyuniq
26.12.2020 23:37:26
Պարոնայք, Հայաստանին օդի ու ջրի պես պետք են ՁԵՐ նման մեծահարուստներ : Հարստացեք և դուք հաստատ կհարստացնեք: Հպարտանում եմ ձեր տեսակով :
2371anna
08.01.2021 21:10:19
Հայկ ջան , научитесь контролировать слова паразиты из русского в армянском ,слово "վոբշե"???? например . Потом ощущение- տպավորությունները . Анализ и на армянском анализ, но վերլուցում будет звучать лучше. И поработайте пожалуйста со звуком или микрофоном , а то звук постоянно скачет. Удачи . ???? С удовольствием смотрю и слушаю вас.
Narine Rostomyan
31.12.2020 18:33:54
youtu.be/TyQ3p-Q4_HI
Leo_inter_Hyaenaem
08.01.2021 13:39:01
54:54 Precisely! Նույնը ես: Այդ պատճառով փորձում եմ "ՀայաՍՏԱՆ"-ի փոխարեն "ՀայՔ" օգտագործել: Ու ընդհանրապես չեմ օգտագործում "ջան", "հալալ" (yikes!), "հարամ" (idem), "սիքտիր", "բիզիմդիր" (չնայած զվարճալի է լսել Վարդան Ղուկասյանին դա օգտագործել այդ այլանդակ բառը 100%-ով էտիմոլոգիապես անկապ կապակցությամբ); "գյոզալ", "ջիգյար", "հայվան", "գ••թվերան" և այլ թուրքական բառեր: Օգտագործել մուհամեդական բառերը` դա մոհամմեդական գաղաբարներով մտածել է: Ռաբիզից չես զզվում` ուրեմն ըստ էության Սպիտակ / Քրիստոնեա Մարդ չես, ու կուլտուրապես թուրք / արաբ ես:
Ashot Vardanian
26.12.2020 16:38:14
Айк, джан! Спасибо большое! Я тоже очень ценю нашу дружбу и постараюсь улучшить мой Армянский в 2021 году!
Ольга Мартиросян
03.01.2021 09:26:49
Как это все может помочь Армении сейчас,когда по улицам бегают сотни недовольных людей? Как это поможет матерям,которые ищут своих детей,пропавших на войне? А эти все ИТ работники наверняка в войне не участвовали...мат запретили,но очень хочется применить,поэтому заканчиваю просмотр
ариана ян
27.12.2020 15:02:10
И сектанты
gago92100
26.12.2020 19:27:34
Смысл и выпуск отличный, но Надо со звуком решить проблему , у одного в ролике петлички не было , плохо и не четко слышно иногда камера трясется у оператора,
Гро Закинян
30.12.2020 05:26:41
Очень интересно. Спасибо.
Marina M
29.12.2020 04:50:09
Апрек!Шат лав гордзек анум!Хаджохуцюн!
STELS
27.12.2020 01:22:34
АПРЕС АХПЕРС. БРАВО !!!!!!!!!!!!!!!!
N Norikovich
27.12.2020 13:57:58
Смотря это интервью и видя что есть ещё подобные люди в нашей стране в душу пробивается лучик надежды на хорошее будущее Армении
Haykuhi Kamalyan
27.12.2020 23:14:20
Tumanyan online-ի գովազդը ընթացքում հետաքրքիր որոշում է)
Narine Rostomyan
31.12.2020 18:38:49
ժողովուրդ ջան դիտեք ու տարածեք youtu.be/TyQ3p-Q4_HI
yourtiqo
26.12.2020 14:59:19
Субтитров не хватает
Van Gevorgyan
26.12.2020 16:24:15
krisp огромные молодцы, душа радуется, когда вижу их лого в дискорде
Daneg Lem
26.12.2020 17:49:40
Հայկ ջան մատանի տեսա ձեռքիդ, չգիտեմ անուշադիր եմ եղել առաջ թէ ոչ, բայց հիշում եմ մի վիդեոներից մեկում խոստացել էիք 4 երեխա ամենաքիչը????????????
Karo Manukyan
01.01.2021 13:11:56
что насчет производства активных наушников (впк, тактические)
Марьяна Погосян
27.12.2020 05:13:03
0:00 Live
0:10 Ինչքա՞ն գումար է արդեն բերել Krisp-ը
1:46 Ինչպե՞ս է աշխատում Krisp հավելվածը
4:06 Ինչի՞ համար է անհրաժեշտ հավելվածը ժամանակակից աշխարհում
5:35 Նոր տարվա լավագույն նվերը
7:20 Ինչպիսի՞ն էր ճանապարհի սկիզբը
10:11 Ինչի՞ համար էր իսկզբանե նախատեսված Krisp-ը
12:13 Ո՞վ էր աշխատել տեխնալոգիաների ստեղծման վրա
12:51 Դավիթ Բաղդասարյանը` Krisp-ի համահիմնադիրն է
13:31 Արտավազդի հետ ծանոթությունը և հավելվածի ստեղծման գաղափարը
14:47 Աշխատանքը ԱՄՆ-ում և Հայաստանում` բացասական և դրական կողմերը
18:44 Ինչպե՞ս գործարկել ստարտափը և ստեղծել թիմ
20:12 Արտավազդ Մինասյան` կրթություն և խորհուրդներ բիզնեսի խթանման համար
25:00 Ամենաթույլ կողմերը Հայաստանի կրթության համակարգում
28:38 էքսկուրսիա դեպի Krisp
31:24 Ինչպես է աշխատել Krisp-ում
34:40 Նվազագույն պահանջները ընկերությունում աշխատելու համար
35:32 Խորհուրդներ նրանց ,ովքեր ավարտել են ԲՈՒՀ-երը և չեն կարողանում աշխատանք գտնել
39:20 IT – ին դա 21-րդ դարի ոսկե հանքն է՞
41:37 IT ոլորտի հետ կապված իրավիճակը Հայաստանում-թույլ կողմերը
43:54 Ճանապարհային քարտեզ որ հայկական IT սթարթափը դուրս գա միջազգային շուկա
45:50 3 ամենահաջողված և առանձին 3 ամենահեռանկարային ու մեծ պոտենցիալով IT ընկերությունները Հայաստնում
47:45 Ինչ է արհեստական ինտելեկտ և ով կարող է աշխատել այդ ոլորտում
50:29 Ինչ՞ հեռանկարներ կան IT ոլորտում
54:12 Ինչու՞ ես դու որոշել մնալ Հայաստանում
Art grig
31.12.2020 17:27:24
????
Ar As
27.12.2020 14:20:21
Качественную работу проводишь Айк джан????
Сусанна Цатрян
27.12.2020 02:41:59
как с вами общаться- вонц дзез гет гагордакцвенк Эди-ТэЛ
Repat Riarch
26.12.2020 19:05:18
0:10 Ինչքա՞ն գումար է արդեն բերել Krisp-ը1:46 Ինչպե՞ս է աշխատում Krisp հավելվածը4:06 Ինչի՞ համար է անհրաժեշտ հավելվածը ժամանակակից աշխարհում5:35 Նոր տարվա լավագույն նվերը7:20 Ինչպիսի՞ն էր ճանապարհի սկիզբը 10:11 Ինչի՞ համար էր իսկզբանե նախատեսված Krisp-ը12:13 Ո՞վ էր աշխատել տեխնալոգիաների ստեղծման վրա12:51 Դավիթ Բաղդասարյանը` Krisp-ի համահիմնադիրն է13:31 Արտավազդի հետ ծանոթությունը և հավելվածի ստեղծման գաղափարը14:47 Աշխատանքը ԱՄՆ-ում և Հայաստանում` բացասական և դրական կողմերը 18:44 Ինչպե՞ս գործարկել ստարտափը և ստեղծել թիմ20:12 Արտավազդ Մինասյան` կրթություն և խորհուրդներ բիզնեսի խթանման համար25:00 Ամենաթույլ կողմերը Հայաստանի կրթության համակարգում28:38 էքսկուրսիա դեպի Krisp 31:24 Ինչպես է աշխատել Krisp-ում34:40 Նվազագույն պահանջները ընկերությունում աշխատելու համար35:32 Խորհուրդներ նրանց ,ովքեր ավարտել են ԲՈՒՀ-երը և չեն կարողանում աշխատանք գտնել39:20 IT – ին դա 21-րդ դարի ոսկե հանքն է՞ 41:37 IT ոլորտի հետ կապված իրավիճակը Հայաստանում-թույլ կողմերը43:54 Ճանապարհային քարտեզ որ հայկական IT սթարթափը դուրս գա միջազգային շուկա45:50 3 ամենահաջողված և առանձին 3 ամենահեռանկարային ու մեծ պոտենցիալով IT ընկերությունները Հայաստնում47:45 Ինչ է արհեստական ինտելեկտ և ով կարող է աշխատել այդ ոլորտում50:29 Ինչ՞ հեռանկարներ կան IT ոլորտում54:12 Ինչու՞ ես դու որոշել մնալ Հայաստանում
lusntag lusntagyan
02.01.2021 18:11:55
Հայաստանը մենք ենք, ինքնաճանաչում, Վարդան Հակոբյանի, youtu.be/xgy6opVdAwE
A. G.
26.12.2020 19:54:48
Айк джан , в Нидерландах американские фильмы и программы идут без перевода, но с голландскими субтитрами. У голландцев отличный английский язык ( американский вариант ). К чему я это ? Сделай , пожалуйста, субтитры на русском. ????????????
Mr Flero
26.12.2020 22:48:05
Желаю успехов вам.
Ira Happy
26.12.2020 22:35:02
apreq
Эгине Яйлоян
26.06.2021 11:18:16
Тот момент, когда слово նաֆթ русские субтитры перевели как "проклятие" - навс???????????? Спасибо за интервью❤
Dav
26.12.2020 16:12:48
Не смог зарегиться с андроида , хотя программа представлена там.О чем был этот разговор непонятно.Это стоит денег???
Ding0 7
02.01.2021 12:11:06
So this program is isolating, or canceling the background noise ? So I think can be used for a hearing aids. When I talk to my sister she is cooking and make so much noise, This program will help me save my nerves.
Asatur Petrosyan
01.01.2021 13:33:03
Hayk jan, приветствую. Посмотрел 3-и минуты, больше не смог. Операторская работа, звук и монтаж на нулевом уровне. Если будет желание в след. раз сделать хорошо - ответь тут, оставь контакт.
Сергей Сафарян
27.12.2020 11:06:40
Спасибо Айк за то что высвечиваешь такие ????
Armenui Sevanyan
26.12.2020 21:31:06
Տղա ջան, հերթական անգամ ապացուցում եք ամբողջ աշխարհին, թե հայի մտավոր հնարավորությունները ուր կարող է հասնել, բայց որ նայում եմ այսօրվա մեր ժողովրդի վիճակին, ուր ենք հասել,,, Աստված ձեզ պահապան, արեք ամեն բան, որ մեր երկիր այցելել ը շատերի համար դառնա երազանք և ո՛չ միշտ հնարավոր։
Silva Abrahamyan
26.12.2020 16:27:08
Կեցցեք տղաներ, կանաչ ճանապարհ ձեզ։ Հայկ ջան, հաճելիորեն զարմացած ենք ձեր հայերենի հիանալի իմացությամբ, բրավո։ Տաղանդավոր մարդն ամեն ինչում է տաղանդավոր։
Рубен Атогонян
26.12.2020 14:56:21
Эти ребята наша гордость и будущее. Дай бог чтобы у нас было больше таких образованных и культурных ребят.
HracHHH
26.12.2020 17:26:32
Супер, спасибо, Айк джан! Можно в описании дать названия перечисленных книг и проектов
Armen Gevorgyan
02.01.2021 01:49:13
вДудь-ի ֆորմատը դզեց։ Մնումա լոգոն փոխեք։
Сергей Думанян
26.12.2020 16:13:51
Звук очень слабый в наушниках еле-еле слышал
Food_closset H.L.
27.12.2020 06:20:29
Հայաստանի ապագան գիտությունն է։Բրավո տղեք ջան։
Bella Dobrohotova
26.12.2020 19:14:11
????????????????????????????????????????????????
Marin G
26.12.2020 23:20:52
Ողջունում եմ ձեզ և հաջողություն եմ ցանկանում! Սա մեր Հայաստանի զարգացման ուղին է։ Շատ ապրեք, ձեր շնորհիվ երիտասարդները չեն լքի Հայաստանը։
Ngde088
29.12.2020 09:30:05
Спасибо Айк, с удовольствием послушал интервью , очень рад успехам наших парней в этой сфере , удачи им большой !